sommarlov

Tiden bara går så snabbt, jag hinner inte med..
har redan haft lov en vecka idag & vad har jag gjort?
jag har inte alls hunnit göra det jag ska.
varit ledig hela veckan från jobbet, det är nu allting börjar. ni kommer alltså inte se en skymt av mig i sommar!

jag är vit som snö jag behöver verkligen sol!
men var är den förbannade solen?
jag har inte hunnit träffa de vänner jag sagt jag ska träffa
jag har inte hunnit ordna upp de saker jag sagt
jag har inte hunnit träffa min släkt som står mig så nära och snart kanske inte finns vid min sida längre..

ångesten bara växer
och med tanke på att det är 13 dagar kvar tills jag håller min egna lägenhets nyckel i handen har jag rätt att ha ångest och panik.. vad i helvete har jag gett mig in på?
men en sak är säker, det kommer bli bra. det måste det

midsommar imorgon.. min 18 års dag närmar sig
även napa och tatto.
körkort? de kommer de kommer.. när? ja, kanske när jag är 45?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska se att det går bra Maggan :) <3

2009-06-18 @ 16:15:45
URL: http://izabellastaver.blogg.se/
Postat av: Lovisa

klart de kommer bli bra stumpan, <3

2009-06-18 @ 17:41:13
URL: http://lovisaakirkhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0