nu är det nära

ännu en dag vaknar man med solen i ansiktet och tror att man ska dö av värmeslag, men vad gör det? det är ju nu det känns att det är sommarlov.. vårt sista sommarlov
men vad gör det? när allting närmar sig med stora steg
nästan för stora för att jag ska hinna tänka efter vad som väntar mig

om 3 dagar håller jag i min egna lägenhetsnyckel..
om 11 dagar är jag 18 år och gör vad jag vill..
om 29 dagar ligger jag på en strand i cypern med en drink i handen..

det gör ingenting att det är sista sommarlovet för jag tror det kommer bli så grymt bra!


jag & min kusin mira på stranden
visst gör vädret ens dag så mycket bättre?
nu ska jag jobba i åtta timmar, ser inte fram emot detta pga av för lite sömn inatt men kul hade jag.
men jag ska inte klaga SOLEN SKINER!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

saknar dig <3

2009-06-28 @ 15:25:34
URL: http://lovisaakirkhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0