bloggens återkomst

lovisa tvingar mig att blogga... egentligen har jag ingen lust. men bara för att hon är så söt så gör jag det för henne :)
har haft fullt upp & mitt internet har precis börjat leva.
kan inte fatta att jag klarade mig utan det i tre veckor herrejisses ;b
jag har även hunnit med en vända till ayia napa som var helt galet, ambulans och sjukhus första kvällen för min del.
efter några dagar i napa blev jag & min rumskompis sjuka och fick ligga hemma och gråta tills vi inte hade några tårar kvar.

sommarlovet är snart slut och min lägenhet börjar lika något.
känner att jag kommer trivas i min lilla lya :)

slänger väl upp lite napa bilder imorgon
here you go lovisa!
puss på dig snutt


Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack snuttan :) haha!

2009-08-12 @ 00:10:30
URL: http://lovisaakirkhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0